Примена информационо-комуникационих технологија и интернета у дистрибуцији услуга осигурања

Преузмите цео чланак у ПДФ формату

Примена информационо-комуникационих технологија и интернета у дистрибуцији услуга осигурања

Татјана Пиљан, Иван Пиљан, Душан Цогољевић

Циљ рада је да прикаже значај информационо-комуникационих технологија за развој пословања осигуравајућих друштава, а нарочито дистрибуције производа осигурања која се ослања на информационо-комуникационе технологије, пре свега на интернет. Овде посебно место заузима интернет маркетинг који се најчешће користи у осигуравајућим друштвима.
Мобилне комуникације доносе највеће промене у електронском пословању. Већ данас њихова раширеност међу потрошачима нуди велике могућности за даваоце услуга. Осигуравајућа друштва у нашој земљи у овом тренутку не нуде своје услуге преко овог специфичног комуникационог канала, али се у врло блиској будућности може очекивати промена и на овом пољу, јер предуслови за тако нешто већ данас постоје у Србији. У прилог томе говори информација да су одређена осигуравајућа друштва у земљама у окружењу већ активирала своје прве апликације за паметне телефоне, а сличне апликације намењене банкарству већ функционишу и у Србији.

Преузмите цео чланак у ПДФ формату