Оцене кључних фактора унапређења пословања и маркетиншког концепта у домаћим организацијама

Преузмите цео чланак у ПДФ формату

Оцене кључних фактора унапређења пословања и маркетиншког концепта у домаћим организацијама

Вук Милетић, Никола Ђурчић, Славомир Милетић

Циљ истраживања у овом раду је евалуација кључних фактора који доприносе унапређењу пословања српских организација у глобалним условима привређивања. Полазна претпоставка је да фактори који утичу на пословање различитих организација имају различит утицај на резултате пословних активности и перцепцију фактора од важности за унапређење пословања. Уз бројне анализиране факторе, фокус у раду је дат на усвајање логике интегралног концепта маркетинга од стране организација као битне компоненте за постизање тржишног успеха.
Добијени резултати указују да су као кључни фактори за унапређење пословања, без обзира на величину организације, означени квалитет бизниса, повећање продуктивности, усавршавање запослених, побољшање техничко технолошке основе пословања и развој и примена нових информационих технологија. Као препрека унапређењу пословања издваја се недовољно подстицајни пословни амбијент, застарелост опреме и технологије, недостатак знања и неадекватна примена маркетинг концепта. Претпоставка је да би наше организације постале успешне у међународним оквирима неопходно је да промене начин размишљања и имплементирају савремена достигнућа у области организације, маркетинга и менаџмента.

Преузмите цео чланак у ПДФ формату