Ефекти маркетинга и дизајна применом CAD система у компанијама – произвођачима одеће

Преузмите цео чланак у ПДФ формату

Ефекти маркетинга и дизајна применом CAD система у компанијама – произвођачима одеће

Милан Гашовић, Никола Ћурчић

Масовно повећање употребе рачунара није мимоишло ни одевну индустрију. Једна од главних примена рачунарских система које су увеле савремене компаније-произвођачи одеће је CAD (Computer Aided Design), односно компјутерски обликован дизајн. Велики је значај који ЦАД систем има када је у питању брзина транзиције одевних предмета у распону од дизајнирања до продајних објеката и крајњих купаца. Ради се о дизајн и маркетинг ефектима. И компаније у Србији у последњој деценији, примењују компјутерско дизајнирање. Њихово искуство је потврдило оправданост реализовања пројеката примене ЦАД система.

Преузмите цео чланак у ПДФ формату